Lycka!♥

2012-06-25 @ 02:07:09 | Permalink | Allmänt
Den låten...♥
''jag vet det är svårt å förklara, hur det va när vi möttes, vi stod och log mot varandra och allt va underbart, tungor mellan våta läppar fick tiden att stanna, när jag höll din han första gången då kom en stjärna, en stjärna som visa vägen, vart jag skulle gå, vägen va rakt till ditt hjärta, där jag har flyttat in, jag kommer aldrig lämna dig älskling, jag är föralltid din, inga ord kan beskriva min kärlek, min kärlek till dig, om din skönhet gick å förklara, hade du förstått, att du är så snygg min älskling, du är allt jag har, vad skulle jag göra utan dig, det vet jag inget om, kan inte tänka mig ett liv, utan dig, du är den jag älskar och så ska det förbli, du är den jag älskar, och så ska det förbli''

Alla orden värmer, saknar dig varenda sekund jag är utan dig, allt är så jobbigt när jag inte får va med diig, allt är tråkigt, du lyser upp min dag älskling!
Jag älskar dig mest♥
Min Hampus♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback